4.2 C
Szklarska Poręba
piątek, 29 marca, 2024

Sześć baniek w plecy!?

Kandydat na burmistrza, Grzegorz Sokoliński wypalił z grubego kalibru. Z filmu wynika, że Szklarska Poręba straciła 6 (sześć) milionów złotych. W filmie nie pada nazwisko winowajcy, więc musimy się wytężyć – któż to rządził w mieście w latach 2014-2018? Żarty na bok – czy to prawda, czy kampanijna ściema?!

Komentarze z FB – warte uwiecznienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiały do poczytania/posłuchania wskazujący, że to nie jest ściema wyborcza. Coś niepojętego! Proszę sobie poklikać.

 

Lista projektów spełniających kryteria. Trzecia kolumna – przystanki kolejowe Wroclaw – Jelenia Góra. Szklarskiej Poręby nie ma. Jak mówi w filmie Grzegorz Sokoliński, tylko dlatego, że nie złożyła wniosku. Siódma kolumna – ponad 12,6 Mln PLN poszło do Jeleniej Góry.

 

 

Materiały medialne Radia Wrocław i PKP

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
- Reklama -

6 KOMENTARZE

  1. Kubuś napisał wcześniej to co ja chciałem opublikować jako odpowiedź do pytania: czy to prawda, czy kampanijna ściema?! Naprawdę wystarczyło złożyć wniosek. Zresztą można spytać się rządzących ile z złożonych przez Szklarską Porębę 31 propozycji projektów do ZIT AJ w okresie programowania 2014 – 2020 zostało zakwalifikowanych do realizacji (najważniejsze pytanie brzmi, czy zostały złożone projekty?). Jak Szklarska Poręba skorzystała z największej w historii ilości pieniędzy unijnych? Mam wrażenie, że temat jest dziwacznie pomijany.

  2. Beneficjentem były PLP PLK nie miasto Jelenia Góra. Inwestycja nie obejmowała remontu dworców tylko infrastruktury torowej i przytorowej. A więc wymiana szyn, podkładów w obrębie stacji i dworców, budowa lub przebudowa peronów oraz wiat peronowych. Żaden z budynków nie został objęty tym programem. Ani Jelenia Góra , ani dworzec Zachodni ani stacje w Cieplicach czy Sobieszowie. Wszystko dlatego, że pozostają pod zarządem innej spółki czyli PKP Nieruchomości która beneficjentem projektu nie było. To jest robienie ludziom wody z mózgów.

  3. Panie kolejarzu mydlisz pan ludziom oczy. Sądzisz pan, że kolejarze złożyli wniosek na ponad 12 mln zł wbrew woli władz Jeleniej Góry? Czy Jelenia Góra o to zabiegała? Pan burmistrz “nic nie mogę” Graf , nie zabiegał więc NIC nie dostał.

  4. PLK wystąpiła o pieniądze w imieniu Jeleniej Góry, tylko dlatego, że Jelenia Góra nie jest właścicielem torów. Ale pieniądze w tym programie były przeznaczone dla Jeleniej Góry i innych miast z aglomeracji jeleniogórskiej. Szklarska Poręba starając się o dotację złożyłaby ją w we własnym imieniu, bo jest właścicielem tych dworców. Nie jest prawdą, że za te pieniądze można było robić tylko tory. Można było robić wszystko co jest związane z transportem kolejowym. Bzdury piszesz kolejarzu.

  5. Powoli cała kolejarska rodzina zajmie się tematem 😉 – kolejarz, konduktor, konduktorka, jeszcze brakuje maszynisty i nastawniczego, dróżnika! Kierownik pociągu zostanie wybrany 21.10.2180 r.

Skomentuj artykuł

Napisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię

Ostatnie publikacje