4.7 C
Szklarska Poręba
czwartek, 28 marca, 2024

Przejściowe trudności czy zapowiedź zapaści?

“Izerskie uzdrowisko straciło cierpliwość wobec braku działań ze strony samorządu Szklarskiej Poręby w sprawie stworzenia spójnego systemu komunikacyjnego….”
Więcej w >>> Nowinach Jeleniogórskich

 

Tak się złożyło, że kilka dni wcześniej Czytelnik przysłał maila:

Szklarska Poręba staje się Miastem, do którego coraz trudniej dojechać środkami komunikacji publicznej. Autobus relacji Warszawa- Szklarska Poręba-Warszawa kursuje do końca miesiąca. Mam nadzieję, że Burmistrz zainterweniuje i nie pozwoli na odwołanie tego połączenia.
Czy Szklarska Poręba nie powinna mieć więcej połączeń bezpośrednich z dużymi miastami Polski to pytanie do radnych i Burmistrza Szklarskiej Poręby.
Wygląda na to, że lepiej ograniczyć i mieć kłopot z głowy. Mam nadzieję, że kurs zostanie utrzymany przy udziale władz Miasta Szklarska Poręba.
Pozdrawiam. (-)
Dane autora do wiadomości Redakcji.

 

Cóż, idzie zima i przyroda zwija się w obronie przed zimnem. Narciarski kurort tak samo?

 

Uaktualnienie 10.10.2019

Z-ca Kierownika ds. Organizacji Przewozów firmy POLONUS potwierdził mailowo informację od Czytelnika: Uprzejmie informuję, że połączenie relacji Warszawa – Szklarska Poręba nie będzie wykonywane od 1 października 2019r.

 

 

 

JO

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
- Reklama -

6 KOMENTARZE

  1. W nagłówku jednego z 7 filarów KOMUNIKACJA I BEZPIECZEŃSTWO czytamy: “Szklarska Poręba musi mieć elastyczną komunikację z regionem. Wszystko powinno być domknięte zrównoważonym transportem miejskim, uwzględniającym szczególnie bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów…”, więc możemy spać spokojnie, bo temu programowi zaufała większość wyborcza naszego miasta.

  2. Jak się okazuje w programie wyborczym można napisać wszystko. Gorzej niestety z realizacją 🙁
    Gorzej także z weryfikacją tego kto kim jest. Można napisać, że jest się Dyrektorem a tak naprawdę być kimś zupełnie innym

    Można przecież napisać wszystko co chcą usłyszeć wyborcy. W “7 filarach” są różne kwiatki, np taki:
    “Kamienna naszą rzeką – wspieranie i ochrona doliny rzeki …” Jak jest widzimy a w zasadzie czujemy bardzo mocno każdego dnia.

  3. Kampania sejmowa tak zaangażowała polityków, że zapomnieli uruchomić busiki do Świeradowa? Zdjęcia na fejsie nie wystarczą. Może trzeba więcej, niż tylko pokazywać białe ząbki do kamery?

  4. Nowo-mowo-twory.
    Polityka i kłamstwo są, niczym rodzeństwo syjamskie. Zrośnięte, wykorzystujące te same organy. Chora symbioza tworzy nowo-mowo-twory (NMT), nazywane truizmami.
    Czytelnik przytacza w komentarzach cytat z 7 Filarów – „Szklarska Poręba musi mieć elastyczną komunikację z regionem…” A co, nie musi? Oczywiście, że musi. Sama prawda, a raczej NMT. „… Wszystko powinno być domknięte zrównoważonym transportem miejskim, uwzględniającym szczególnie bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów…”. Nie powinno? Oczywiście, że powinno. Sama prawda i kolejny NMT.
    Inny Czytelnik znajduje następny kwiatek – “Kamienna naszą rzeką – wspieranie i ochrona doliny rzeki …” Jasne, że należy dbać o naszą rzekę. Następny NMT.
    I tak obłudnik recytuje frazy napisane przez zręcznych autorów 7 filarów, nazywa to programem wyborczym, a ludzie słuchają i rozmarzeni płyną do wspomnień Szklarskiej Poręby sprzed lat.

  5. Wielka szkoda, że Szklarska nie chce współpracować ze Świeradowem w tym temacie. Darmowe autobusiki ze Świeradowa to super opcja dla turystów. Burmistrz Świeradowa najpierw zainwestował z budżetu gminy, potem sięgnął po dotacje na ten cel. Chciał, żeby Szklarska się przyłączyła, zorganizował nam nawet jazdy próbne itd. Szklarska wystąpiła o pozwolenia na taki transport (czeka się na to rok). W Biuletynie pojawiały się obietnice komunikacji miejskiej, w kampanii wyborczej także, a potem jak zwykle… Autobus miejski do wożenia turystów zamienił się w samochód służbowy do wożenia burmistrza. Brawo!

Skomentuj artykuł

Napisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię

Ostatnie publikacje